Klockor till Gillet!

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Fre. 19 december 2003 10.17.55 +0100

Hej,
jag har lovat Peter Oljelund att ansvara för att 14 schackklockor dyker upp på Gillet cup den 28 december. Av förbundets 13 klockor finns för närvarande 8 i Stockholm och vi behöver alltså några till. Jag skulle därför vilja ha svar på om följande kan ta med sig klockor till Gillet:
- Henrik Jonés (förbundsklockor + en egen)
- Sahra Rydh och Robert Svenander (en eller två egna)
- Mårten Björkman och Emma Ivarsson (en förbundsklocka)
- Elisabet Claezon (en egen)
- Per Starbäck (en egen)
- Greger Nässén (en egen)

Totalt sett blir det antagligen någon för mycket, men hellre det än motsatsen ;). Om ni lovar att ta med er klockor, glöm heller inte att meddela mig så fort som möjligt om ni trots allt inte kommer till Gillet, så får jag lösa det på annat sätt.
Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor