-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Information om listan
[mailto:Information om listan] För Henrik Fröjmark
Skickat: den 29 december 2003 23:28
Till: henrik jonés; Information om listan
Ämne: Re: Rullningar i Gillet Cup III

Jo, jag hade faktiskt en till, iNRISTA, mot Elmis. Hade blivit en till i den
matchen om SAOL -redaktionen hade varit lite gosigare av sig, men jag fick
plocka tillbaka *SNUTTIg...

Annars håller jag med om att rullningsstatistik och annan intressant
statistik som syningar och sådant skulle vårdas bättre och redovisas oftare.
Jag tycker också att det vore intressant att se exempelvis hur många blanka
och honnörer varje deltagare fått under varje tävling för att se om det
finns något intressant samband mellan antalet blanka och placeringar i
turneringar, dvs närma sig den intressanta turfaktorn (som jag alltid trott
gynnat mig tills i förrgår då jag placerade mig långt över min förväntan
trots bara 5 eller 6 av 16 blanka, varav två mot Elmis..).

Vidare kommer det med stor sannolikhet ut ett första SM-utskick till listan
innan veckan är slut... Håll utkik!

/ Henrik dy