Ny styrelse i Svenska Scrabbleförbundet

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Ons. 29 januari 2003 10.40.31 +0100

--0-1853430393-1043833231=:49949

Hej,
eftersom vi har diskuterat att utvidga styrelsen till fem personer (mot dagens tre), är behovet av nya kandidater större än förut. Jag skulle gärna se att en utvidgad styrelse får en större geografisk spridning än i dag (Malmö, Lund, Stockholm). Hoppas särskilt på att någon av er lite nyare spelare vill vara med och kanske att den ökande andelen kvinnor på tävlingarna också avspeglas i styrelsen. Så tveka inte att anmäla er till Anders!
Lisa
 Anders Gronlund <skrab@yahoo.com> wrote:Hej alla scrabblare!

Eftersom ett nytt år betyder nytt årsmöte i Svenska
Scrabbleförbundet och val av ny styrelse, tänkte jag
höra efter om det finns någon som är intresserad av
att vara med i styrelsen.

Om just du eventuellt är intresserad, hör av dig.

Anders Grönlund
valberedningen SSF