SV: ZOOLOGI

Greger Nässén greger.nassen@…o.se
Tors. 6 mars 2003 01.04.12 +0100

Bra att vi försöker reda ut detta! För en tid sen började helt självsvåldigt
göra en sida om förbundets vandringsdjur, men det finns en hel del luckor på
slutet. Tacksam om nuvarande innehavare av djuren kunde meddela mig om
uppgifterna på sidan stämmer med det som hittills är antecknat i
loggböckerna på djuren. Det vore bra om vi kunde reda ut vad som har hänt
och försöka komplettera loggböckerna för de djur som dyker upp under FEZ
Cup. En ofullständig version av sidan finns på www.abc.se/~m9855/djur.htm

Mvh Greger