Tröjor

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Fre. 7 mars 2003 12.28.39 +0100

--0-1192818808-1047036519=:52349

Vi har faktiskt diskuterat just det här i styrelsen, men kommit fram till ett nja. Men vi kan väl diskutera saken på årsmötet, om inte annat.
Lisa
 Björn Söderström <knipslug@hotmail.com> wrote:Hej allihop! Vore det inte roligt om vi kunde göra i ordning ett trettiotal tryckta t-shirtar till SM (i år eller nästa)? Det slog mig att man faktiskt inte kan se någonstans på mig att jag spelar scrabble och det skulle säkert vara bra reklam för Mattel också, så de kanske är beredda att sponsra projektet. Det kunde stå "scrabble-SM 2003" och ha någon enkel bild. Vad sägs? /Björn Söderström

---------------------------------
Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*. _______________________________________________ Information om listan
Gå före i kön och få din sajt värderad på nolltid med Yahoo! Express
--0-1192818808-1047036519=:52349

<P>Vi har faktiskt diskuterat just det här i styrelsen, men kommit fram till ett nja. Men vi kan väl diskutera saken på årsmötet, om inte annat.<BR>Lisa
<P>&nbsp;<B><I>Björn Söderström &lt;knipslug@hotmail.com&gt;</I></B> wrote:
<BLOCKQUOTE style="BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid; MARGIN-LEFT: 5px; PADDING-LEFT: 5px">
<DIV>
<DIV>Hej allihop!</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Vore det inte roligt om vi kunde göra i ordning ett trettiotal tryckta t-shirtar till SM (i år eller nästa)? Det slog mig att man faktiskt inte kan se någonstans på mig att jag spelar scrabble och det skulle säkert vara bra reklam för Mattel också, så de kanske är beredda att sponsra projektet. Det kunde stå "scrabble-SM 2003" och ha någon enkel bild. Vad sägs?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>/Björn Söderström</DIV></DIV><BR clear=all>
<HR>
--0-1192818808-1047036519=:52349--