Brickor

PerStarbäck starback@…uu.se
Ons Mars 19 16:26:41 CET 2003

I höstas efter att vi än en gång pratat om hur nödvändigt det vore med
bättre brickor så kontaktade jag djärvt Mattel och frågade om dom inte
kunde tänka sig att tillverka och skänka sådana brickor till oss.
Jodå, det kunde dom, och nu ska brickorna vara klara!

Jag ska nu bara tala om vart vi vill ha brickorna skickade. Eftersom
nästa tävling är ABC Cup antar jag att det är bäst att skicka dom till
Lisa, alternativt Johan Rönnblom (till Göteborg Open) ifall dom inte
kan skicka paketet i tid till ABC Cup. Så Lisa och Johan, skicka era
adresser till mig om ni tycker detta låter bra! (Det kanske fanns en
medlemslista med sådan info i utskicket? Men det var ju på papper, och
papper kan jag inte hålla reda på. :-)

Jag har förresten kvar en del av förbundets spel här efter FEZ Cup
(men några tog Lisa med sig). Kommer dessa att behövas den närmaste
tiden? I så fall måste det ordnas snarast, för om några dar ska jag
evakuera min lägenhet på grund av stamrenovering (ej i saol).

/Per

P.S. Ifall utbudet av roliga spel (utan datorer) på Tradition har
försämrats tror jag att det är för att dom har köpts upp av EB Games.

Information om listan