Pressutskick om Scrabble - är du intresserad?

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Mån. 3 november 2003 21.55.12 +0100

Hej,
pr-firman Hedberg & Co som marknadsför Scrabble i Sverige åt Mattel, planerar ett pressutskick där de vill berätta om att det finns de som inte bara plockar fram ett Scrabblespel till julhelgen eller någon gång då och då, utan som planerar sin fritid efter Scrabbletävlingar, har svårt att se sjubokstavsord utan att reagera på att "det där är en snygg rullning", tävlar och samlas för att träna. Kort sagt, sådana som är som (en del av) oss.

I utskicket vill de ha med kontaktpersoner på olika orter, i första hand Stockholm, Göteborg, Linköping, Malmö och Uppsala, som kan berätta mer om tävlingar och träningar och dessutom vill de gärna ha någon/några som uttalar sig om hur man kan ta Scrabble på så stort allvar och gå upp i det.
Finns det några intresserade att uttala sig i ett sådant utskick? Maila då mig!

Ett sådant här utskick bör också gynna Scrabbleförbundet och därför vore det naturligtvis bra för vår del om det verkligen finns kontaktpersoner på orter där vi har tävlingar/träningar. För att snabba på processen lite, hoppas jag att minst en på varje ort av följande har lust att vara kontaktpersoner. Hör av er till mig och tacka ja/säg nej. Andra frivilliga är givetvis mer än välkomna, jag slänger mest ur mig namn på spelare som jag vet är aktiva på träningarna (utom Uppsala då, som i  nuläget inte har träningar) och som jag tror kan vara intresserade.

Stockholm: Henrik Jonés, Victoria Gejrot, Nils Berner
Uppsala: Per Starbäck, Niklas Elmefjäll
Linköping: Mårten Björkman, Sabina Immonen, Mikael Pöllänen
Göteborg: Gunilla Jarfelt (även om du - väl - inte är förbundsmedlem är du ju väldigt aktiv i träningssammanhang) och Johan Rönnblom
Malmö: Stefan Diös

Om ni tackar ja, meddela mig också vilken mailadress respektive vilket telefonnummer som ni helst vill bli kontaktade på.

Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor