Inför återstående Höstcupmatcher

Jannike jannike@…dsposten.se
Tis. 25 november 2003 16.25.04 +0100

Följande spelare har jag oplockade brickor med:

Hans Albinsson, Håkan Andersson, Erika Jonés, Lennart Lundquist, Elisabet Bruzelius och Sahra Rydh.

Jag kommer att spela nu på onsdag, så många matcher jag bara kan. Därför hoppas jag att flera av ovanstående kan komma då också. Eventuellt kan jag försöka hinna med nån match onsdagen därpå, men då efter kl. 21, eftersom det är först då jag kommer ifrån jobbet. Onsdagen den 10/12 ska jag försöka hinna spela en eller två matcher före jobbet, och måste alltså vara klar senast 20.30.

Eftersom jag inte har allas privata e-adresser, skickar jag ut mitt anrop så här officiellt.

Jannike