Spelinventeringen - hör av er!

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Tis. 25 november 2003 21.19.43 +0100

Hej,
i medlemsutskicket till medlemmar i Scrabbleförbundet bad jag att ni som har förbundsspel hos er skulle höra av er till mig och berätta hur många gamla respektive nya bräden ni har, hur många spelpåsar, hur många brickuppsättningar och hur många spelställ. Jag vill ha svar via mail och har hittills bara fått klara besked från Mårten Björkman och Greger Nässén (dessutom ska Stefan F ha ett spel - kan du bekräfta att du fått det?). Jag vet att det är fler som sitter med spel och det här är viktigt - vi kan ha tävlingar framöver som blir såpass stora att vi snabbt måste få fram fler spel och då bör vi veta exakt var de finns och de behövs också på träningstillfällen - i Linköping diskuteras det till exempel att köpa in en hel del spel nu, men det är ju onödigt om det samtidigt står oanvända förbundsspel i någons garderob. Så var snälla och kolla igenom era spel och rapportera till mig snarast.
Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor