Rullningar i Dazumal

HenrikJonés henrik.jones@…sv.se
Mån. 1 september 2003 16.57.22 +0100

Härligt att du fixade en rullningsstatistik Mårten! Det tycker jag vi ska
ha som standard på alla tävlingar framöver.

Tyvärr har ett fel smugit sig in i den. Du har skrivit två rullningar på
Henrik Fröjmark som i själva verket las av mig i matchen mot Lennart
Lundqvist. Det är *HÖRANDE och InPETaD. Ja just det. HÖRANDE står faktiskt
inte i SAOL... Jag är en usel fuskare som dessutom la *JABba mot Victoria
vilket avgjorde en jämn match. Och då tyckte jag ändå att jag spelade safe
som inte tog chansen att mjölka ut tre poäng till med TJABBA - ett ord som
minsann är fullt godkänt.

Någon bör underrätta Bosse Hansson om att han kommer att få en redig
vänsterkrok av Sture Allén när han i nästa OS envisas med att påstå att
någon boxare *JABBAR mot sin motståndare :-)

/Henrik J