DAZUMALreferat

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall@…am.com
Tors. 4 september 2003 10.55.18 +0100

*ARMTAG, *ARMTAG, *ARMTAG, *ARMTAG, *ARMTAG

Idiot-Elmis synade inte. Svårt att smälta detta. Jag hade ju vunnit...men
då hade jag fått annan lottning och säkert loosat 3 raka efter det så
äsch, life goes on. Jag måste dock tänka smartare Om jag godkänner ARMTAG
förlorar jag. Jag måste bygga in funktionen, "finns verkligen ordet?" i
hjärnan. Jag förlorar ju marginellt på att kolla ordet. Det var ju min
enda chans. Men ARMTAG lät ju så bombsäkert....förbaskade SAOL...

/Elmis

Fröjmark skrev...

Elmis har utmärkta brickor men det enda rullningsläget kan jag täppa till
och dessutom få tillräckligt mycket poäng eftersom jag går ut på två drag.
Jag hakar BAJS till BAJSA och ARMTaG och kan glatt se Elmis gå upp i
ledningen för första gången sen den absoluta inledningen för att sedan
enligt beräkningarna spela ut mitt sista D och gå om på
bokstavsplus/minus.