Höstserien - aktuell deltagarinfo

HenrikJonés henrik.jones@…sv.se
Fre. 5 september 2003 12.21.15 +0100

Om jag förstått alla  rätt så ser deltagarlistan till höstserien f.n ut
som följer (16 personer):

Håkan Andersson
Nils Berner
Lisa Blohm
Elisabet Bruzelius
Margareta Bylund-Andersson (väl? jag fick en anmälan på Nisse från
"Maggan")
Elisabet Claezon
Claes Gejrot
Victoria Gejrot
Henrik Jonés
Ausa Jonsson
Jannike Molander
Rasmus Möllby
Tine Norling
Yvonne Primé
Robert Svenander
Björn Söderström

- - -
16 personer känns på gränsen för att kunna spela returmöten för samtliga.
Vad sägs om att köra lite NHL-stuk: Jag delar in oss i två poler där jag
utifrån Nisse-ratingen (alla anmälda hittills spelar ju där) gör en
någorlunda jämn inplacering så att t ex Björn S och Nils B blir förstanamn
i varsin pol. Inom polen möter man alla två gånger. Sen möter man spelarna
från den andra polen 1 gång. Det skulle bli 7+7+8 = 22 matcher med
nuvarande deltagarantal. Inget är spikat så jag tar gärna emot
konstruktiva synpunkter.

Observera också att nuvarande förslag från mig är
a) Alla spelare måste vara medlemmar i Sv. Scrabbleförbundet
(betalning/anmälan till Lisa?)
b) Ingen rating i själva tävlingen.

Sticker till landet i eftermiddag. Återkommer förmodligen med en
uppdatering på söndag kväll.

/Henrik