Magasinet

Olof Siverbo olof.siverbo@…et.se
Mån. 15 september 2003 22.56.27 +0100

måndagen den 15 september 2003 kl 17.56 skrev Stefan Diös:

> Inte dödar du nån glädje...! Faktum är att jag funderade på just det,
> nämligen hur pressmeddelandet var formulerat. Jag tror alltså att det
> fanns ett sådant, men jag har inte sett något.

Stämmer det att texten var illustrerad med ett foto? I så fall gissar
jag snarare att den bilden (med vidhängande bildtext) kablats ut över
världen av någon internationell bildbyrå. Och så har något på
Magasinet-redaktionen fått syn på den och tyckt att den passar i deras
tidning. Men jag bara gissar, har inga belägg alls.

/Olof

Information om listan