BetaLning via internet

Gunilla Jarfelt gunillajarfelt@…il.com
Ons. 17 september 2003 16.36.14 +0100

Hej,

Jag såg att HenJon hade problem med "Wallenbergarnas internetbank" i det att
det bara stod Internet när någon gjort inbetalning av medlemsavgift. Men, i
åtminstone min version av samma bank (?) har jag möjlighet att skriva in,
jag tror det är 10 positioners fri text, som då syns på kontoutdraget. Om
jag inte skrivet något alls kommer texten Internet fram.

Så om bara alla får stränga order att skriva tillräckligt tydligt namn i
dessa positioner borde det fungera. När jag gör överföringar till andra
banker följer denna text också med, så det borde väl också fungera TILL
sagda bank.

Prova igen, vetja. Det är ju så mycket enklare via internet!

Hälsar
Gunilla/guggee

Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/

Information om listan