  From: Elisabet Bruzelius
  To: henrik jonés
  Sent: Tuesday, September 23, 2003 7:36 PM
  Subject: Re: Hoestserien 2003 - resultat 17 september

  hej och god afton, i morgon räknar jag med att spela många matcher på stopet- hat tyvärr inget giltigt spel men väl en stycke åtråvärd schack-klocka hoppas att många för mig ännu okända
  trevliga spelare är tillstädes med samma önskan
  hade tänkt öva ikväll med lite nissespel- men det är ju stängt så nu får barnen offra sig
  HEJ    elisabet