  From: Ausa Jonsson
  To: Information om listan
  Sent: Wednesday, September 24, 2003 8:12 AM
  Subject: Stopet ikväll

  Jag hade tänkt komma ikväll (om inget oföutsett händer). Schackklockan jag beställt från Schackkompaniet, som skickades med A-post i torsdags har ännu inte hittat fram, men förhoppningsvis kommer den med dagens post. I annat fall blir det först nästa vecka som jag kan bistå med klocka. Spel tar jag som vanligt med mig.

  //ausa