Höstserien - 24/9

henrik jonés henrik.jones@….com
Tors. 25 september 2003 01.55.33 +0100

MeddelandeHemsidan - http://www.pcp.no-ip.biz/div/nisse/stopet - är nu uppdaterad med resultat från de totalt 14 matcher som spelades under kvällen. Notabelt är att Classe G fortfarande är obesegrad efter 6 matcher. Han verkar obehagligt stark. Robert tog sin första seger - ett stort grattis! En imponerande inledning också av nybörjaren Rasmus Möllby som har tre vinster på tre försök, däribland mot mig. Det hjälpte inte att jag la karriärens tredje nio-rullning med M(AS)tIGHET. Jag ser nu förresten att jag missade poängavdraget på Rasmus för den syn han gjorde. Han hade vunnit ändå, men jag uppmanar alla att tänka på den saken. Tråkigt om någon förlorar en match som han/hon eg. borde ha vunnit.

Tabellen haltar rätt betänkligt, men det är ju bara naturligt så här i början. Jag hoppas att de flesta av er som bara spelat nån enstaka match dyker upp nästa onsdag och fyller på i protokollet.

Glöm inte att skicka matchreferat till mig! Jag har inte fått in ett enda hittills, men skam den som ger sig... ;-)

/Henrik