Höstserien 2003 - spel 1 oktober + påminnelse schackklocka

henrik jonés henrik.jones@….com
Tis. 30 september 2003 22.18.33 +0100

Imorgon är det dags igen om nu någon glömt det! Jag finns på plats, däremot är mitt deltagande osäkert de kommande två veckorna. Hoppas att så många som möjligt dyker upp imorgon, särskilt de som inte hunnit lira så många matcher än. Jag vet att ett par stycken har förhinder och det är inga problem, bara matchandet kommer igång ordentligt i oktober. Några av oss närmar sig redan 10 spelade och "halvlek". Utan att på något vis gå in och ändra i spelschemat så vill jag säga att det naturligtvis inte är fel om det skulle visa sig att vi blir klara med matcherna en bit före utsatt deadline.

7 personer (Elisabeth B, Elisabeth C, Lisa, Rasmus, Hans, Claes von H och Jannike) har anmält intresse för schackklockan. Ni som kommer imorgon före 19 kan meddela intresse på plats. Övriga får en sista chans att imorgon maila mig på jobbet: Information om listan

Väl mött på Stopet!

/Henrik