SV: Metazo Cup - Svenska mästaren vann!

bloomsbury bloomsbury@…o.se
Tis. 10 augusti 2004 19.28.46 +0100

Grattis grattis Elmis! Synd att man inte kunde vara med nu, men det blir
förhoppningsvis fler metazoer! ;-)

Fanns det vandringsdjur med på tävlingen? Jag har förlagt mina
anteckningar om hur djuren vandrade på andra halvan av SM. Innan jag kan
hitta den lappen i mitt mer än vanligt kaosartade hem, får en
uppdatering av djursidan vänta.

Om det är nån som vandrade hem från Skarpnäck med ett djur så är jag
mycket tacksam för en rapport om uppgifterna i den loggboken *från och
med* SM. Det finns en risk att nåt djur skulle varit med på Kattfot Cup,
men jag hoppas inte det. Eventuella frågor och rekonstruktioner får vi
återkomma till.

Mvh Greger