till Aspudden DBS (Death By Scrabble)!

Datum: 9/10
Plats: Föreningslokal, adress Manhemsgatan 11 i Aspudden (7 stationer från
T-Centralen i Stockholm)
Starttid: 7.30
Sluttid: 23.00
Antal omgångar: 12 (i alla fall om vi blir fullt antal)
Max antal detalgare: 16
Spelsystem: Beror på deltagareantalet.

Matcherna kommer att vara fulltid, a! lltså 2x30 minuter, vilket innebär
att hela dagen kommer att upptas av spel. Ronderna kommer att startas med
75 minuters mellanrum. Inga längre uppehåll för mat eller fika kommer att
förekomma. Jag fixar ihop det vanliga fikatilltugget, men jag tror på
detta stadium inte att jag kommer att ansvara för mer mathållning, utan
det är upp till var och en att ta med sig övrig mat som man kan slänga i
sig mellan matcherna. I lokalen finns tillgång till fullt utrustat kök (i
alla fall kyl och spis) och jag tänkte släppa ner vår mikro.

För anmälan eller övrig info kontakta

Nils Berner
Information om listan
08-653 27 66