Felskrivning i stadgarnas numrering?

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Tis. 17 augusti 2004 21.18.03 +0100

Hej,
under arbetet med förbundets kommande hemsida, upptäckte jag just att det i stadgarna på Pers sidor om Svenskt scrabble finns två paragraf sex. Eftersom detta är den enda version av stadgarna som jag har sett, hoppas jag att någon vet hur det ligger till:
Ska det
stå som det gör på Pers sida, så att styckena i paragraf 6 bara
tudelats?
Eller har det blivit fel på numreringen på hemsidan så att den andra paragraf 6 ska heta paragraf 7 och de följande paragrafnumren ska ändras så att sju blir åtta etcetera?
Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor