  From: Henrik Jonés
  To: Information om listan
  Sent: Sunday, August 22, 2004 11:00 PM
  Subject: Re: IRL Stockholm; nytt ställe

  Ett synnerligen gott utfört arbete Jannike och Oscar! En stor eloge och ett jättetack från en seriearrangör som började bli lite orolig över spelplats.

  Efter att ha läst igenom er beskrivning kan jag inte säga att jag personligen kan ranka något av ställena bättre än de andra. För min del överlämnar jag därför åt ert goda omdöme att fälla det slutliga avgörandet om var vi ska sitta. Låt det dock inte hindra nån annan från att komma med mer detaljerade synpunkter, jag är bara en röst i mängden här och eftersom alla ställena verkar vara allright ur Höstseriesynpunkt så finns det ingen anledning att tillmäta mina åsikter större betydelse än någon annans.

  Tycker det vore fint om vi kunde testa det nya stället redan på onsdag då åtminstone jag räknar med att komma och spela några partier.

  Än en gång: Jättestort tack till er båda!

  /Henrik