SV: (*) KOXNING

bloomsbury bloomsbury@…o.se
Mån. 30 augusti 2004 21.33.02 +0100

Halloj,

KOXNING står inte heller i SAOL 12.5, 12.6 eller 12.7... och alltså inte
i heller i 12.4 eller 12.8 som tidigare rapporterat. Min 12.3:a är
utlånad just nu, så jag kan inte säga hur det står till där.

KOXNING finns med på cd-versionen av SAOL, men inte med på
Scrabbleförbundets ändringslista som antogs 12 maj. Tills vidare är
alltså KOXNING ett godkänt ord, men eftersom Daniel nu upptäckt att den
försvunnit från de tryckta upplagorna, är detta en kandidat att ta upp
på nästa ändringslista som ett icke godkänt ord.

Mvh Greger

Information om listan