Topp 12 och FEZ Cup

Per Starbäck starback@…uu.se
Tors. 26 februari 2004 13.17.20 +0100

Nils skrev:
> Jag vill dessutom ta tillfälle i akt att påminna djurinnehavare att djuren
> naturligtvis skall medbringas på lördag och vara begärligt villebråd under
> helgen.

Närmare bestämt bör Björn ta med elefanten Greger
och David ta med kängurun David. I synnerhet bör väl David
som inte varit med i djurskyfflandet tidigare påminnas om detta,
ifall det inte redan har gjorts.

Jag kan ge en lägesrapport för FEZ Cup också.

Jag vill gärna låna med mig en hög förbundsspel och helst -klockor nu
i helgen efter Topp 12. Går det att ordna?

För tillfället är det 19 anmälda till FEZ, nämligen:

        Per Starbäck
	Lennart Lundquist
        Claes von Hofsten
        Orvar Starbäck