Medarrangör(er) sökes!

Lisa Blohm blohmlisa@…o.se
Ons. 7 januari 2004 10.45.30 +0100

Hej,
i månadsskiftet september/oktober vill jag arrangera en tvådagarsturnering i Stockholm för någonstans mellan 30 och 40 deltagare. Det är långt dit, men jag vill ändå redan nu efterlysa en intresserad medarrangör (och det går alldeles utmärkt att anmäla sig även om man inte har arrangerat något tidigare).

Jag hoppas också att någon kan tänka sig att arrangera debutantturneringen ABC cup, som gärna ska ligga rätt nära inpå SM. Jag kan fixa lokal och hjälpa till med praktiska saker inför tävlingen, om någon annan står som arrangör. Deltagarantalet brukar vara såpass begränsat att det hela är rätt hanterbart.
Lisa

Höstrusk och grå moln - köp en resa till solen på Yahoo! Resor