Hemsida - styrelsenbehöver experthjälp!

Carl-Johan Andersson carl-johan@…son.vg
Sön. 11 januari 2004 23.53.44 +0100

Hej igen,

Min poäng är att när det finns så många webhotell att välja på så finns
det ingen anledning att välja ett som känns osäkert. Den egentliga
poängen med det här brevet är dock att tipsa om Datormagazins lista över
svenska webhotell på www.datormagazin.se (212st f.n.) med priser och
översiktlig information.

Direktadress:
http://wh.datormagazin.se/