Hemsida för Scrabbleförbundet

Gunilla Jarfelt gunillajarfelt@…il.com
Tis. 13 januari 2004 09.01.32 +0100

Jag lägger mig i diskussionen fast jag egentiligen inte vet någonting om
någonting....

Det lilla jag vet är att man kan göra dokument i Word som man sedan sparar i
html-format och sedan direkt kan lägga ut som en hemsida. Det blir väl inte
så flashigt, men har den stora fördelen att i stort sett vem som helst kan
uppdatera.

Det är ju jättetråkigt med avancerade hemsidor som folk tröttnar på och
struntar i att uppdatera, bara för att det är besvärligt eller svårt, och
som beskriver kommande aktiviteter som har varit för flera år sedan.

Hälsningar
Gunilla

Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/

Information om listan