-----Original Message-----
From: Information om listan
[mailto:Information om listan] On Behalf Of Jonas Lejon
Sent: den 13 januari 2004 23:12
To: Information om listan; Information om listan
Cc: Information om listan
Subject: Re: Datum för mötet Stockholm-Linköping

Jag borde också kunna medverka!

Så, nu är det inskrivet i kalendern.

/Jonas

Don't worry, everything is getting nicely out of control.

>From: Nils Berner >To: Lisa Blohm >CC: Information om listan
>Subject: Re: Datum för mötet Stockholm-Linköping >Date: Mon, 12 Jan
2004 12:02:40 +0100 > >Jodå, jag kan vad jag vet! > >/Nils > > > > >
>Lisa Blohm >Sent by: Information om listan >2004-01-11 21:03
Stockholm-Linköping > > > >Utmanarna Linköping föreslår att stadskampen
mellan Stockholm och >Linköping spelas onsdag den 4 februari, om jag har
förstått saken rätt. >Den dagen har jag själv inte möjlighet att spela,
men räknar med att vi >får ihop fullt lag ändå. >Hur ser det ut för er
andra i det "ordinarie" laget - nämligen Håkan >Andersson, Nils Berner
och Jonas Lejon? Och vilka av de anmälda reserverna >- Rasm us Möllby,
Claes von Hofsten och Peter Oljelund - kan den aktuella >kvällen, säg
matchstart vid 18.30? >Lisa >Höstrusk och grå moln - köp en resa till
>Information om listan > >
>Information om listan

  _____

Add photos to your e-mail with MSN  <http://g.msn.com/8HMAEN/2746??PS=>