Hemsida

johan.ohlin at sweetlime.net johan.ohlin@…ime.net
Tors. 15 januari 2004 08.53.02 +0100

Jag håller med Johan Rönnblom i vad han säger. Ett av de största problemen är
att hålla sidan uppdaterad med information. Det är kul i början men sen blir
det jobbigt. Jag anser dock att ju enklare det är att uppdatera information
desto större är chansen att uppdateringen sker.

Om sen den tekniskt kunnige personen flyttar till Madagaskar är ju inte det så
bra... Jag vet inte hur Spray/Tripod funkar men om det löser problemen är jag
nog också beredd att rekommendera det.

/Johan Ohlin

Information om listan