sista minuten till Jakko cup? vill du åka med från Sthlm?

henrik jonés henrik.jones@….com
Lör. 17 januari 2004 13.48.51 +0100

Hej!

Det ser i skrivande stund ut som det kommer att gå en bil från Sthlm ner till Linköping och Jakko cup imorgon med mig, Nils Berner och Greger. Både jag och Greger har visserligen varit krassliga, men åtminstone jag känner mig som jag skulle orka åka imorgon.

Eftersom det fortfarande finns platser kvar på Jakko finns det möjlighet för en eller max två personer till att hänga på ner till Linkeboda. Jag har en Opel Astra kombi -01:a vilket betyder att man sitter hyfsat om än inte superbekvämt tre personer i baksätet. Vi har inte bestämt exakt avresetid, men förmodligen blir det runt 8.30 från stan. Bilen utgår från Vällingby och en person kommer att hämtas upp i Fruängen.

Maila mig med tfnnr om du är intresserad (Du måste i så fall även anmäla dig till tävlingen via Linköpings scrabbleklubbs hemsida)

/Henrik