Re: Sondering införGBG Open 2004

StefanDiös pyas@…et.se
Mån. 19 januari 2004 09.51.21 +0100

Johan R:

>Jag och Gunilla Jarfelt har bestämt oss för att det blir ett GBG Open 2004
>trots allt. Nu vill jag sondera läget, vilka datum passar?
>
>Vi har hittills bara hunnit utesluta sista helgen i mars då både jag och
>Gunilla är upptagna. I övrigt - när skulle en turnering passa?

Det är väldigt tätt med turneringar i mars och ser ut att kunna bli det i
april också. Utöver Göteborg har jag hört viskas om att både Umeå och
Linköping (minst) är intresserade av att hålla turneringar i vår. Detta är
jättebra, men det är inte bra om allt sker samtidigt.

Den tid då det inte är tätt med turneringar är nu. 28-29 februari är det en
topp-12-tävling i Stockholm, men den är ju inte öppen för alla. Innan dess
finns det, såvitt jag förstår, massor av utrymme för att tävla. Men det
kanske blir för tajt att planera för arrangörer och spelare?