Kvällstävling Stopet - info till deltagarna

henrik jonés henrik.jones@….com
Ons. 21 januari 2004 00.02.04 +0100

Efter ett återbud från "Sture Allén" är ni just nu åtta stycken. Blir det varken fler eller färre är mitt förslag att vi kör gruppspel i tre ronder och att spel och sedan två ronder med semifinal- och finalspel resp match om 5-8 plats. Givetvis lite hasardartat, men det är ju meningen att det här ska vara lite mer på skoj än en seriös ratinggrundande tävling.

Det krävs att minst 3 spel till kommer med imorgon, det får ni ta gemensamt ansvar. Gärna även nån ytterligare klocka. Pennor får ni också fixa, däremot har jag protokoll!

Ses senast 18.25!

/Henrik