TA - DJUR

Greger Nässén greger.nassen@…o.se
Ons. 21 januari 2004 23.01.26 +0100

Hej allihopa!

Jag och Johan har till slut enats om ett datum för vår sista tvåbokstavscup
TA Cup i Stockholm. Om allt funkar blir den av lördagen den 8 maj, två
veckor före SM. Datumet är fortfarande preliminärt, eftersom lokalen inte
går att boka förrän om nån månad.

På grund av osäkerheten vill vi *inte* ta upp några anmälningar redan nu,
tyvärr. Notera gärna det preliminära datumet i din spelkalender. Vi
återkommer med detaljer och inbjudan nån gång i mars.

Vad som kommer efter TA Cup vet vi inte, men vi slutar nog inte arrangera
tävlingar i svenskt Scrabble! Men kanske först ett försök med engelskt
Scrabble som kval inför VM 2005?

Sen kan jag meddela att sidan med Scrabbleförbundets vandringsdjur är
uppdaterad. Sidan finns på http://members.chello.se/greg/djur_ramar.htm och
har nu med byten av "fodervärd" på Vokalpokalen och JAKKO Cup. (Inga djur
ställde upp i Gillet Cup III.)

Nuvarande innehavare av djur i omlopp:

Elefanten Greger - Björn Söderström
Pingvinen Birgitta - Victoria Gejrot (fågeln finns fortfarande hos Lisa så
loggboken är inte uppdaterad med alla namn)
Kängurun David - David Holmberg

Varma hälsningar Greger

Information om listan