Re: Om_motioner_och_poströster

Anders Gronlund skrab@….com
Fre. 23 januari 2004 04.37.45 +0100

Det som jag i huvudsak tycker är att motioner (och
propositioner) inte ska få yttras först på årsmötet.
Jag tycker att de först måste presenteras i sin helhet
tillgängligt för i alla fall majoriteten av
medlemmarna, t.ex. här på listan (men allra helst
utskick till samtliga medlemmar via post), så att det
ges möjlighet till röstning via ombud eller
poströstning.

Anders Grönlund