SV: Rullningskonvention

bloomsbury bloomsbury@…o.se
Ons. 3 november 2004 19.32.17 +0100

Dito. Så vitt jag har märkt har Gustaf fixat så att sajten klarar av att
hantera rullningarnas parenteser, små bokstäver och asterisker om de är
kända och en ansvarig vill registrera detta. På sidor där till exempel
rullningsstatistik visas ignoreras nämligen såna tecken och alla
rullningar skrivs ut med stora bokstäver så de kan sorteras rätt.
Mvh Greger

Lisa:
>Jag med, men när det gäler rullningar som läggs in i databasen lutar
jag ändå åt att skriva dem versalt rakt av (fast med
>asterisk för egentligen icke godkända). Detta eftersom det varierar så
väldigt bakåt i tiden hur det har gjorts. Lisa

Information om listan