Höstserien 2004 - två påminnelser

Henrik Jonés henrik.jones@….com
Tors. 18 november 2004 21.32.13 +0100

Hej allihop!

Nu är det bara tre ordinarie speltillfällen kvar. Jag hoppas att de flesta kan dyka upp vid åtminstone två av dem - annars är jag rädd att det kan bli knepigt att få alla matcher spelade. Särskilt ni som har 5 matcher eller fler kvar bör tänka igenom er planering. Sök samband med era kvarvarande motspelare så att ni hittar ett tillfälle när båda är på plats. Om det absolut inte funkar kanske ni kan träffas vid något annat tillfälle och spela er match. Jag kommer dock av princip inte att godkänna några nätmatcher - Höstserien är en tävling för livespel.

Apropå detta (påminnelse nr 2) så vill jag påminna gänget som ska spela Ausas tävling på lördag (Jag har tyvärr inte möjlighet att avsätta hela dagen för Scrabble själv) att ni efter ömsesidig överenskommelse kan räkna in ev. matcher i den tävlingen i höstserien. Det behöver inte vara så att fördelen i Davids cup stämmer med fördelen i Höstserien. Se dock som sagt till att ni är ense före matchen. Spara sen ena protokollet och maila resultaten till mig (inkl rullningar med poängsumma). Vill någon sammanställa alla resultat så gärna för mig.

Vi ses förhoppningsvis nästa onsdag, riktigt bra uppslutning på Månen då vore kanontrevligt!

/Henrik