Hjälp!

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall@…am.com
Ons Okt 20 14:53:52 CEST 2004

Hej!

STEARIN har inget "anagram" (ordet du letar efter). Men man kan bilda två
åttor som innehåller bokstäverna STEARIN och som slutar på "i" och dessa
är:

ett extra S: STANSERI

ett extra T: SNATTERI

/Elmis

                      <Information om listan
                      .hsb.se>                    To:       Information om listan;
                      Sent by:                    cc:
                      Information om listan        Subject:  Hjälp!
                      .ling.uu.se

                      2004-10-20 14:39
                      Please respond to
                      rita.akesson

Hej alla glada scrabblare!

Jag spelade en match med en kille som la ut ett ord som slutade på i. Han
skrev då i chatten att det ordet (som jag inte minns) har samma bokstäver
som "stearin". Det heter nåt speciellt när man kan lägga ut mer än ett ord
med samma bokstäver (det minns jag inte heller)  :) vad det heter.

Jag behöver alltså hjälp med att någon informerar mig om detta ord som ska
sluta på ett i.

Är tacksam om någon orkar/vill hjälpa mig

Varma hösthälsningar
Rita/skyskrapan m.m.