Fler Elmisutmanare sökes!

lisa.blohm at scrabbleforbundet.se lisa.blohm@…forbundet.se
Fre Okt 29 22:48:07 CEST 2004

Hej,
i nuläget är det bara 1,5 personer som har antagit utmaningen att klå
Elmis på onsdag. Jag hoppas på ytterligare ett par föranmälningar -
visserligen är det kul om det finns rum för folk som kommer förbi att vara
med, men det känns lite osäkert.

Jag inser att åtskilliga listläsare diskvalificerar sig från det hela
genom att ha spelat tävlingsscrabble tidigare och att icke stockholmare
tycker att det är väl långt till Kungsholmstorg.

Men sitter du och tycker att "kunde ju vara kul, men varför jag", så ta
chansen. Eller anmäl sambon/systern/kompisen (jag har misslyckats med det
mesta den vägen så jag är en usel förebild, medges). Den som tycker att
det är lite obehagligt att spela med andras blickar på sig kan nog trösta
sig med att det är Elmis flängande mellan borden som kommer att tilldra
sig det största intresset.

Bestämmer du dig i sista minuten, slå mig gärna en signal på 0739-26 18 14.
Lisa

Information om listan