Bord och stolar efterlyses (Stockholm)

lisa.blohm at scrabbleforbundet.se lisa.blohm@…forbundet.se
Ons. 24 augusti 2005 22.29.54 +0100

Hej!
Till Scrabblehändelserna på Stockholms kulturfestival den 3-4 september
behövs fyra ihopfällbara mindre bord (som en spelplats) eller två lite
större (som två spelplatser) och dessutom minst åtta fällstolar. Är det
ngn i Stockholmstrakten som har tillgång till åtminstonde en del av detta?
Det hela kan lämnas i Kulturhuset från och med den 30 september (senast på
morgonen den 3:e september), alternativt hemma hos mig i Björkhagen.
Funkar det inte på annat sätt kan jag hämta det hela, men måste i så fall
låna en bil av ngn bekant. Jag vore oerhört tacksam för hjälp med detta!
Lisa

Information om listan