Pressutskick inför SM

lisa.blohm at scrabbleforbundet.se lisa.blohm@…forbundet.se
Ons. 11 maj 2005 22.02.33 +0100

Hej,
om några dagar kommer förbundet att göra ett utskick till framför allt
Göteborgsmedier för att försöka dra lite medial uppmärksamhet till SM.
Dessutom kommer troligen Mattels PR-firma Hedbergs att tipsa en del
lokalmedier på annat håll, gissningsvis till exempel Örebro, om att det
finns Scrabblespelare där som är på väg till SM. Det är givetvis helt upp
till var och en om man i så fall vill ställa upp och prata med en tidning
eller inte. Men jag vore tacksam om ni som gärna pratar med media redan
under morgondagen hör av er till mig och berättar var ni bor och på vilket
telefonnummer ni kan nås. Annat intressant om er själva får ni också gärna
berätta, om ni vill. Man behöver absolut inte ha ambitionen att vinna SM
för att ställa upp på en intervju.

OBS! Det kan hända att jag tipsar om en del spelare som jag inte har hört
något från också, så om du absolut inte vill bli kontaktad av media är det
bra om du hör av dig om det också.