Bräden och brickor till SM efterlyses!

Johan Rönnblom jrblom@…almers.se
Fre. 13 maj 2005 13.50.07 +0100

Hej!

Klockor har vi till SM eftersom vi kan låna dem från lokalen. Bräden,
brickställ, brickor och brickpåsar måste vi dock få ihop i tillräckligt
antal.

Det har visat sig att förbundets bräden är väldigt utspridda på ett stort
antal spelare. Därför ber jag nu er som tänker komma till SM och har
bräden, tävlingsbrickor, påsar och brickställ att höra av er till mig och
tala om hur många ni kan ta med. Det är ingen mening att ta med mer
brickställ än bräden, om ni däremot har fler bräden och ställ än
tävlingsbrickor och påsar så vill jag veta hur många av varje sort som vem
kan ta med sig.

--
  /Johan Rönnblom

Information om listan