	Från: Henrik Jonés
	Skickat: fr 2005-05-13 19:45
	Till: Johan Rönnblom; Information om listan
	Kopia:
	Ämne: Re: Bräden och brickor till SM efterlyses!

	Jag har:

	- Två OK påsar (dvs brickorna är inte så nötta att det börjar
bli risk för
	att se fel)
	- Sex standardbräden (Dessutom fyra st av den gamla typen som
jag själv
	väldigt ogärna spelar på eftersom jag tycker de är så fula)
	- Åtminstone sex brickställ - kan nog rota fram några till ur
nåt skåp
	nånstans från mina egna gamla spel om det skulle knipa.

	/Henrik J