Start för Stockholmsträningar

Nils Berner nibe06@…banken.se
Tis. 27 augusti 2002 10.15.46 +0200

Lisa, som för tillfället är utan Internet-koppling, men i övrigt verkar i oförskämt gott slag den nyliga omställningen till moderskap till trots, hälsar att det blir scrabble-träning i Stockholm på
torsdag den 29:e.

Alltså dyk upp:

Plats: schacksalongerna, Brännkyrkagatan 66, T-bana Mariatorget

Tid: 18.00-23.00

/Nils

                    "Per Starbäck"
                    <starback@ling.uu.s        To:     <skrabbel@stp.ling.uu.se>
                    e>                         cc:
                    Sent by:                   Subject:     Re: Start för Stockholmsträningar
                    skrabbel-admin@stp.
                    ling.uu.se

                    2002-08-24 14:06

Lisa skrev:

> Nästa torsdag, den 15:e, startar höstens scrabbleträningar i Stockholm

Blir det varannan torsdag nu också? Dvs. blir nästa träningar
29 augusti och 12 september? Så har jag skrivit på
<http://stp.ling.uu.se/~starback/scrabble/>.

> Inträde 20:-. Räkna med att betala ungefär lika mycket per gång för
> att vi ska kunna täcka lokalhyran (200:- per gång, som vi får dela
> på).

Jag skrev på webbsidorna att nykomlingar inte förväntas betala mer än
en tjuga. Okej?