En apa talar ut

Björn Söderström knipslug@…il.com
Ons. 11 december 2002 20.22.37 +0100

<P>Hmm, jag hade Pingvinerna Birgitta &amp; co. när Håkan slog mig, så han borde fått dem i stället. Så vitt jag vet borde apan vara hos Olsson.</P>
<P>/Björn (som har upptäckt hur oförskämt mycket mer poäng man kan få på fuskbrädet)</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>&gt;Efter att jag kom till, vid SM 2000, försvann jag ganska snabbt ur </P></DIV>
<DIV></DIV>&gt;husses hand. Sen dröjde det två och ett halvt år tills jag äntligen
<DIV></DIV>&gt;var tillbaka till husse, och då var han så ovan vid att hålla djur så
<DIV></DIV>&gt;att han helt glömde bort att ta med mig till Malmö och Vokalpokalen.
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;Vad ingen närvarande där då visste var därför att jag egentligen bytte
<DIV></DIV>&gt;ägare flera gånger där.
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;I första ronden hoppade jag från Per till Anita.
<DIV></DIV>&gt;I andra ronden från Anita till Rita.
<DIV></DIV>&gt;I fjärde ronden från Rita till Nils.
<DIV></DIV>&gt;Och eftersom Nils inte förlorade nånting så stannade jag där sen.
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;(Samtidigt som jag i en annan mening hela tiden satt i tryggt i
<DIV></DIV>&gt;Uppsala på min favoritplats -- i SM-pokalen!)
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;Så när Gillet Cup började så var det egentligen Nils som hade kontroll
<DIV></DIV>&gt;över mig, även om varken jag eller han eller någon annan visste det.
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;I rond 3 gick jag över från Nils till Björn.
<DIV></DIV>&gt;I semifinalen gick jag över från Björn till Håkan.
<DIV></DIV>&gt;Och i finalen kom jag tillbaks till Nils igen.
<DIV></DIV>&gt;
<DIV></DIV>&gt;/"Det är apan som styr"
<DIV></DIV>&gt;Information om listan