SV: Resultat GBG Open 2003

Mattias Melin mattias_melin@…il.com
Tis. 15 april 2003 10.10.47 +0100

Under det år nertzen spenderade i mitt hem låg han(?) för det mesta på
soffan och snaskade på knaperstekta gemener. Varje natt var jag tvungen att
läsa hans favoritsaga, "Varför är det så ont om Q", för honom.

Framförallt gav han upphov till konstiga frågor och blickar från gäster, och
då får man möjlighet att förklara skillnaden mellan Scrabble och Alfapet
etc. Så man kan se den lilla krabaten som en ambassadör för Scrabblesverige.

/Mattias Melin, x-nertzskötare

>Det kan jag svara på. Nertzen, som är uppvuxen nära en stor glassfabrik har
>lagt på sig lite väl mycket hull och liknar nästan en björn nu. Till följd
>av detta är den mycket bortskämd och vill absolut inte äta något annat än
>glass, så allt annat den behöver får man blanda med lite choklad eller
>vanilj.
>   Den sover helst i frysen förstås, men jag hade den i bokhyllan, för att
>kunna hålla den lilla rackaren under uppsikt.
>
>/Björn

>Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
> [...]

Lättare att hitta drömresan med MSN Resor http://www.msn.se/resor/

Information om listan