SV: Resultat GBG Open 2003

Hakan Andersson han@…et.se
Tis. 15 april 2003 11.12.06 +0100

Nils Berner skrev:
> ett namn som har alldeles för låg ranking för sin kapacitet: Håkan
Andersson.

Oj. Jag är naturligtvis hedrad, men inser nog att en himla massa Y, J och
blanka måste trilla in för att en sådan skräll skulle äga rum. Speciellt som
SM avgörs i rak monrad, alldeles för rättvist. :P

När det gäller favoriter är det väl bara att kolla på rejtingen, förbundets
och sajtens. Jag har svårt att tro att någon som inte ligger topp tio i
någon av kategorierna kommer att ta hem bucklan. Det ska bli intressant att
se förbundsrejtingen efter SM. Mitt tips är att vi kommer att få se en
konvergens mot 1070-1080 i toppskiktet.

Primärmålet för min egen del får bli Nertzen, men även den känns avlägsen
med tanke på den digra skaran kvalificerade "nykomlingar".

Hur ser Nertzen ut? Vad äter den? Får den sova i sängen?

/Håkan

Information om listan