Viktig tröjinfo! (prishöjning)

Blohm, Lisa lisa.blohm@…edicin.se
Ons. 16 april 2003 10.28.16 +0100

Hej,
tyvärr blev det ett missförstånd med tryckeriet vad det gäller priset på
SM-tröjorna. Det pris vi tidigare fått var utan moms och dessutom kostar
själva trycket något mer på gråmelerade tröjor än på vita. Därför räcker
inte den tidigare utannonserade hundralappen till, utan priset per tröja
blir 125:- och för att tryckningen ska bli av, bör minst 20 tröjor
beställas.
Jag kommer att maila detta separat till dem som jag är osäker på om de
finns med på listan och som redan har beställt tröjor, så att folk får
en chans att ändra sig. Jag räknar med att de som inte avbokar en
beställning fortfarande vill ha sin tröja, prishöjningen till trots.