Från: Henrik Fröjmark [mailto:Information om listan]
Skickat: den 15 april 2003 22:55
Till: Information om listan
Ämne: Re: Resultat GBG Open 2003

Håkan skriver:

> När det gäller favoriter är det väl bara att kolla på rejtingen,
förbundets
> och sajtens. Jag har svårt att tro att någon som inte ligger topp tio
> någon av kategorierna kommer att ta hem bucklan.

Intressant! Det innebär i så fall att vinnaren finns här:

Förbundsrating:

1  Birgitta Ländin
2  Nils Berner
3  Stefan Diös
4  Johan Rönnblom
5  Lisa Blohm
6  Björn Söderström
7  Thomas Olsson
8  Johan Berner
9  Henrik Fröjmark
10 Peter Oljelund

Sajtrating:

1 Skejtarn        = Björn Söderström
2 david           = David Holmström (? osäker på efternamnet)
3 Fröken Julie    = Vet ej
4 alfa2           = Vet ej
5 Elmis           = Niklas Elmefjäll
6 iksiriusfk      = Henrik Fröjmark
7 soffis          = Vet ej
8 nils            = Nils Eriksson
9 Lisa            = Lisa Blohm
10 Nej till EMU!  = Vet ej

Jag håller med. Det skulle förvåna mig en del om inte vinnaren fanns
bland dessa tretton. Alfa2 kan vi nog räkna bort från SM. Nej till EMU
spelar SM tror jag nog... Soffis och Fröken Julie vet jag inte vilka de
är. Någon som vet? Kommer de? Kommer David?
--
Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup