Inläggsom jaggärna vill slippa se...

JohanRönnblom jrblom@…almers.se
Ons. 30 april 2003 19.48.05 +0100

alexandra einerstam wrote:

> Hmmm... Nu är jag en sådan "mysko" person som helst spelar på nätet.
> Dock har jag bestämt mig för att tävla för första gången i mitt liv...
>
> Inlägg om "mysko personer som spelar på nätet" anser jag att ni (som
> tillhör "eliten") bör utelämna i en skrabbel-lista som denna.

Ajdå, eftersom det enda som är sämre än ett förklarat skämt är ett
missuppfattat skämt så får jag väl förklara mig.

Nu är det ju så att jag inte vet något alls om de spelare som (endast)
spelar på nätet, eftersom jag aldrig mött dem och över huvud taget inte har
någon känsla för hur de kan stå sig mot mer "analoga" spelare. Det är
nästan som om vi hade upptäckt en liten planet bortom Pluto vars invånare
visade sig spela Svenskt Scrabble. Andas ni luft? Äter ni människor? Har ni
röntgensyn eller andra märkliga specialförmågor? Nej hu, här föredrar jag
nog att sticka huvudet i sanden och låtsas som ingenting.

--
  /Johan Rönnblom, som inte har koll på släkten

Information om listan