Bokstavsproblem!

henrik jonés henrik.jones@….com
Tors. 28 augusti 2003 01.46.54 +0100

Fick diverse problem vid avprickningen under onsdagens spel på Stopet. Det visade sig inte bara bero på min egen oförmåga utan på att det faktiskt var för många bokstäver i min påse! På något märkligt sätt har bokstavskombinationen DALT manifesterat sig bland originaluppsättningen av brickor. Samtidigt har ett G försvunnit på ett lika mystiskt vis.

Någon torde alltså sakna brickor i sin påse + ev ha ett G för mycket. Vem kan det vara? Jag var inte på Stopet förra onsdagen, men däremot de 3 gångerna dessförinnan. Enormt tacksam om alla berörda kollar upp sina påsar. Det torde ju ligga även i ert eget intresse...

Som plan B frågar jag ödmjukt Lisa om det möjligen finns något litet G i förbundets reservuppsättningspåse.

/Henrik